svar via videoblogg

Gjorde ett videoinlägg med några svar för variationens skull! Hoppas ni blir nöjda över det. Och måste påpeka tre saker, 1. jag sitter och försöker få bort cocosbitar som fastnat mellan tänderna typ för jag åt en bountny innan jag började filma hehe 2. jag kollar åt hemknappen på mobilen istället för in mot kamerna (fett störande) 3. frågan då de gäller besökarna så säger jag bara 1500-2000 och då menar jag unika/per dag. 

Postat av: Anonym

kan du visa exakt i detalj med koder och allt hur du la in din instagram i menyn? för det vill verkligen inte funka för mig.

2013-09-11 @ 13:35:05
Postat av: Oliv

"Rakad skalle!! det är det absolut fulaste en kille kan ha" hahaha love you <3 och håller med ...

2013-09-11 @ 23:06:13
URL: http://uhoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback