hjälpt ett antal nu

som ni märker eller ni kanske inte märker det men jag gör det, jag har fått väldigt många kommentarer om att hjälpa folk med deras bloggar och det är verkligen jättekul. har nog hjälpt fem st nu och har tre fyra stycken på tur. jag skulle ju nästan ta betalt 100:- då hade man allt fått ihop en slant men det är nog inte så många som har lust att betala för en design så jag gör det gratis :) men jag kan berätta det här och nu för alla som jag hjälper. ni måste länka i ett inlägg till min blogg eller så länkar ni i menyn eller så ber ni mig skriva in det i menyn, det skulle vara snällt. tänkte att jag kunde skriva ner bloggar som jag har fixat, men designerna är väldigt enkla och "stilrena" eller hur man nu vill förklara det. jag har märkt att det är populärt med flikarna under headern som jag har på min blogg, många vill ha det som jag har hjälpt. men nu kommer bloggarna som jag har designat/designar/ska designa
alla är ju inte klara och vissa har jag inte börjat med än.
lovisal emilia sara fanny stephanie tilda

här har ni ett antal, skrev inte ner alla för kan inte allas i huvudet, men de här är väl dem som jag har gjort klart och några är inte klara. hoppas att det var ok för alla att jag länkade, men jag tänkte att det kan va kul.


Postat av: TILDA

tack!:D

hahah. jag har nog sagt det tusen gånger nu!:D<3

TACKKKK!

2009-12-25 @ 15:09:34
URL: http://ttildaes.blogg.se/
Postat av: lisa

hej! du känner inte mig&jag inte dig! du har fin blogg. och om du endå designar gratis... har du lust och hjälpa mig när du har tiden&lusten till det.



kolla min msn på epost om du skulle vilja hjälpa mig!

2009-12-25 @ 17:17:22
URL: http://ylis.blogg.se/
Postat av: Anna

Hejhej, fin blogg :) skulle du kunna hjälpa mig att göra en header :)? Skulle verkligen vara super snällt :)

2009-12-25 @ 17:27:32
URL: http://enungdomsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback