nya kompisar i garderoben





ph1. jag med min nya kofta. ph2. min nya t-shirts. ph3. t-shirtsen igen. ph4. dålig bild på ringen från gina.
jag har fått några nya kompisar, de ska få inviga min nya garderob om en liten stund. jag var ju på ginaT i knalle idag, de startade ju rean så jag var där tsm med alva och alice. koftan jag har velat ha ett tag men aldrig haft lusta att köpa för priset, den fanns på rean så den blev min förr 199 spänn i XS. köpte även en ny ring inne på gina. jag var inne på JC och hittade två fräcka t-shirts på killavdelningen. köpte även en liten julklapp till josefine eftersom hon gav mig en jättefin scarf. nu ska jag gå ner till pappa och se hur det går med garderoben. tjingeling.


Postat av: Anonym

tröjorna var skitsnygga (:

2009-12-26 @ 14:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback