om design

tänkte bara skriva lite om vad det är som gäller nu. jag designar inga bloggar om ni inte betalar 30-50:- priset kommer vi överens om, det beror ju på hur mkt ni vill ha fixat. för att ta kontakt med mig så hittar ni min e-mail i menyn. över den blåa ikonen. pengarna sätter ni in på mitt konto eller så kan vi träffas och överlämna pengar om det är lättare. många har ingen lust att betala men ni får tänka på att om ni själva hade varit jag och haft 7 st på kö och redan gjort 6 bloggdesigner, då skulle ni nog med vilja ha en liten slant från varje person. så nu tänker jag inte säga att det är gratis till någon, tyvärr. så ni som vet att ni står på kö, ni kan ta kontakt med mig om ni har lust att betala så fixar jag era bloggar med en gång. puss&kram. nu vet ni lite om vad som gäller, h3h3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback