SVAR DEL 2

vilken kamera använder du dig av? en OLYMPUS e-410. hur gjorde du bilden som du la upp för någon dagssen? den med ditt ansikte och grönt och rött runt? i photoscape, jag la till en effekt. vilka är dina favorit bloggar?, nämn 2 stora och 5 "kompisar" bloggar. vi börjar med de stora då, elinkling och loweo. "kompisbloggarna" är sara emilia lovisa josefine amanda hur mycket får du i månadspeng? jag får 250:- men jag ska börja få 400:- favoritdjur? hund. favvomat? det är nog jordnötsspett med ris (det måste vara från thai silk) favvofärg? jag gillar nog inte någon speciell utan jag gillar alla färger, haha. var ska du köpa din väggdekor? jag hittade en sida på nätet där man kunde beställa, jag kommer inte ihåg just nu vad den heter men om ni vill så kan jag lägga ut en länk. vilken plats tror du vi kommer på DM? om vi sätter allt och inte tappar något bygg och gör allt väldigt timeat så tror jag nog att vi kan knipa en midaljplats. jag tror i vilket fall att vi får medalj. hoppas och tror att vi kanske kan vinna MVP också. vad fick du i julklapp? jag har skrivit upp det två gånger i något inlägg så rota lite i mitt arkiv. vilka är dina favoritaffärer? zara, topshop, monki, h&m, ginaT och jolina. hur får du så mkt folk på din blogg? det vet ni bäst själva ;) jag har svarat på frågan 2 gånger innan. kan du lägga upp bilder på din blogg hur ditt nya rum ser ut? visst kan jag det, när det är helt klart. hur får du så många besökare? har svarat på frågan 3 gånger :) vad har du för favoritblogg? har svarat på den frågan innan också. vad har du för mobil? jag har en sony ericson walkman W715. köper du grejer på secondhand?? haha (du har väldigt fina kläder/klädstil) nej, men jag letar efter ett par levis shorts i min storlek, har sett på många bloggar att de har köpt sina på second hand. tacktack. kan du lägga ut bilder när ditt nya rum är klart? jajemänsan. undrar vilken kamera du har? jag har en olympus e-410. skulle du kunna hjälpa mig med bloggdesignen? jag hjälper dig gärna men jag säger som till alla andra, just nu har jag 6 st som står på kö och väntar på att få sina bloggar fixade och jag skyndar mig verkligen men om du vill ha hjälp så kontakta mig på filippajohannalouise@hotm... adda mig eller maila mig. vart köper du dina smycken? lite överallt hittar jag mina smycken. vilken är din favoritblogg? vilka läser du? länka dom? jag har länkat till dem lite längre upp. vilket märke på systemkamera anser du vara bäst? lr rekomenderar du? folk kommer säkert att klaga nu men jag tycker att olympus är väldigt bra. alla tror att nikon och canon är dem bästa men det är faktiskt inte så, jag har faktiskt frågat i en kamerabutik och en fotograf, men det är inte så att jag säger att nikon eller canon är dåliga för jag har sett bilder som är tagna med canon eos 1000d och den verkar vara superbra. sen vet jag inte alla de andra märkerna som finns men själv tycker jag att olympus är väldigt bra men det tror jag nog att man själv får avgöra man tycker är bra. det bror ju även på hur bra fotograf man är också. snälla en sista fråga. svara ärligt. tycker du att min blogg är bra? om jag ska vara ärlig nu då. jag har inte läst din mer än några gånger. läser så många redan men jag kan kika in på den nån dag, men det jag har läst har varit bra. för att ge dig lite tips tycker jag att du ska skriva lite längre inlägg för det är rätt så tråkigt när bloggare bara skriver några rader men annars är den jättefin och säkert jättebra (kollade in nu)

Postat av: TILDA

snälla en sista fråga!

lova att svara ärligt!

du kan svara på min blogg om du vill.

TYCKER DU ATT MIN BLOGG ÄR BRA?

2009-12-27 @ 21:49:50
URL: http://ttildaes.blogg.se/
Postat av: lovisal

vad roligt och höra att du tycker om min blogg:)

puss.

2009-12-28 @ 19:27:25
URL: http://loovisal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback