det bästa från året i svartvitt

jag hade en grym vecka i gamleby!
firade alice med bästa tjejerna i göteborg
mitt gamla lag - musketeers seniors! vi tog GUUULD på DM i borås
jag var på kreta som vanligt, 7 året i rad
vi tog silver på RM
jag hade en grym skolavslutning även om det regnade som f*n
hemma hos edith med kompisarna på kvällen för att fira sommarlovet
tjejerna och jag firade varandra med massa tjejkvällar här och där - hemma hos alva där vi firade iza
jag var i varberg och hade fett kul - söta emelie på minigolfen
josefine slår hårt
dränkte mig i jordgubbar med emilia
jag fyllde 14 och fick massa pengar
jag var på språkresa och träffade massa roliga vänner och hade allmänt roligt
jag och kära jennifer hade tråkigt på flyget hem
på pulsen där vi firade mig och julia när jag kom hem från språkresan
vi firade clara hemma hos mig, med massa dressing...
allt är så roligt i skolan när man har så grymma vänner! bild 1 - vi taggade inför NO-prov med lan, alla spelade samma spel på sina iPhone's
tyskland med bästa COED BLUE och vi tog guld på minitävlingen
ett inlägg fyllt med de bästa stunderna från 2010! har försökt skriva små texter under varje bild. jag kommer sakna året men 2011 kommer bli grrrymt!

Postat av: emelie

innan du kommenterar, some rules!

kom ihåg att ditt IP-nummer sparas, så tänk er för innan ni skriver något dumt :)

frågor ang. design hänvisas till [email protected]/frågelådan

jag tar betalt 70-150:- för en design (kontakta mailen ovan)

jag har tyvärr inga bloggsvars-inbjudningar kvar so don't ask :)

annars är det fritt fram med kommentarer :)

2010-12-30 @ 14:04:39
URL: http://emeliieelisabeth.blogg.se/
Postat av: emelie

oh herre gud filippa! vilken bild, USH USH USH! hahhaa, s¨ååå pinsamt! men det va mega roooligt! ja! <3

2010-12-30 @ 14:05:33
URL: http://emeliieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback