lite ledsen men goda nyheter

jag vann inte :( jag blir så arg! jag la 1100:- EN MINUT innan och sen så kommer det någon och lägger 1200:- en sekund efter, sånt blir jag arg på. MEN jag har goda nyheter. min snälla och überbraiga vän julia smsade precis och jag kollade och det säljs EXAKT en likadan sån jacka just nu. 1 timme kvar till den och den är billigare! den ska jag ha. annars så är det taskigt. jag har tänkt på jackan hela helgen nu så den ska jag banne mig ha så lycka till mig igen :D haha. jag hör av mig om en timma, hoppas på goda nyheter då ;)
btw, denna har någon grej som gör att man måste betala MINST 1000:-
bild på den "andra"


Postat av: julia :)

lyyycka till filippa hoppas att du får den! (L) <33

2010-02-09 @ 16:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback