shoppinglista till götet

här har vi en liten shoppinglista på vad som ska införskaffas i göteborg eller åtminstonde försöka köpa. kepsen är redan paxad! den ska jag ha. 99:- får se om jag köper den i göteborg eller om jag köper den här i borås imon så jag kan ha den när vi åker till götet :) här har ni i alla fall min fina lilla lista, hehe. (scrolla ner till frågestunden längst ner och ställ några sista frågor)

inte denn färgen på anorak jackan, var bara tvungen att ta någon bra bild. vill ha en svart.

Postat av: linn

hah, sån där keps har jag :) jag kmr ihåg att jag använde den i egypten för typ 4 år :)

2010-02-15 @ 16:41:44
URL: http://linnnerikssonn.blogg.se/
Postat av: elsa.

vart hittade du den grå t-shirten?(:

2010-02-16 @ 09:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback