stort inlägg - svar på frågor

nu tänkte jag ge er lite svar på några frågor som ni undrar över så här kommer de:

anonym: Hej, hur får du dina bilder "dubbla" av dig själv i photoscape? :) Tack tack tack tack för svar:)
svar: dubbla? är det bilden med mitt batiklinne du tänkte på? isfall ska jag förklara, gå in på photoscape redigera. där det finns några pilar under bilden, klicka på den som gör att bilden bara vrider sig, alltså byter sida om ni förstår!? spara och gå in på bildsida. välj ramen med två bilder och så lägger du in orginal bilden i en av ramarna och den vridna i den andra ramen och så marginal: 0 KLART! lycka till.

millie: hej, de jag vill ändra på min blogg är att jag vill ha den bredare så jag kan lägga ut större bilder oså. Men det går inte.. jag vet inte varför. det är många som har försökt göra den bredare men dom lyckas inte.. vet du ngt om det ? :) kram/Milile
svar: yes, jag vet allt. haha kanske inte men detta vet jag. gå in i stilmallen (utgår ifrån fashion nu) där det står wrapper, nästan i början... där ändrar du with till så bred bloggen ska bli, min är 1024px, sen scrollar du ner till:
#content {
overflow: hidden;
width: 820px;
position:relative;
left:0px;
padding: 20px 0px;
voice-family:"\"}\"";
voice-family:inherit;
width:820px;
float: right;
margin: 0px 10px 0px 0px;
}html>body #content { width: 820px }
där jag har markerat med fetstil - där ändrar du till 820 i detta fallet om du väljer att ha din blogg lika bred som min (1024px) sen är det bara att förhandsgranska och se om det funka. sen sparar du och där är det klart!

saga: har du skrivit det? ;> du skriver G roligt^-^ (om bilden säger orden)
haha ja, men jag skriver inte sånna G i vanliga fall, det var jättesvårt att skriva med musen x) haha


Postat av: A l i c e S

Hej, jag har också frågat den frågan, men jag fattar inte hur du menar nu:P höhö!

2010-02-24 @ 21:02:15
Postat av: Sofia :)

Hej, jag vill också få min blogg bredare så jag gjorde som du hade skrivit men så kom min meny elr så längst ner, vet du varför :S

2010-02-27 @ 21:54:14
Postat av: Sofia :)

och om man byter tema du vet, försvinner headern då?

:)

2010-02-28 @ 11:50:02
Postat av: Fia:)<3

När jag skulle göra min blogg bredare, så kom menyn längst ner?:Z och jag hade gjort så som du skrivit??



2010-03-28 @ 15:03:30
URL: http://sofiijahfalkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback