två snabba svar

två snabba svar, bredden på min blogg - wrapper: 1024px och sen så måste man ändra på något som heter typ...hmm... content? där har jag ändrat with och det till 820px. om ni vet hur man ändrar bredden så fattar ni vad jag menar. bilden på min kompis med edward cullen, den fixade jag på någon hemsida. jag tror hemsidan står nånstans på bilden. kan länka imon för kommer inte ihåg just nu. ciaooo.

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

filippa nu vet jag vrf min meny inte forsätter efter mina bilder;) på wrapper, där det står tex background: #fffff;



där haer jag istället: bakgorund:



och inget mera därefter;)<3

2010-02-11 @ 14:40:11
URL: http://amandabergholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du typ beskärt din header-bild på photoscape?

2010-02-11 @ 20:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback