vinnaren kommer NU!


|ni får en bild på vinnaren för jag hittade inte bilden som hon tävlade med|

GRATTIS LOVISA! du är vinnaren och du vann överlägset kan jag säga. haha. hela 33 röster har du fått. jag vill att du kontaktar mig via msn/[email protected] eller mail/[email protected] så att vi kan diskutera priset. ett stort grattis till er andra också och det var kul att det var så många som var med och tävlade. alla hade jättefina bilder.

andra plats: cajsa
tredje plats: tilda
fjärde plats: ellen
femte plats: cornelia

Postat av: lovisa

herregud!!!!!!



å, vad glad jag blir:D:D:D:D<3

2010-02-26 @ 18:45:03
URL: http://loovisal.blogg.se/
Postat av: Snygging

Jaaaaaaaa!!!!! Grattis Grattis!!!!!:T:T:T:T!!!!

%%%%%HJ)))))))) Kool lr? Boooom Shakalak!



Vem blir årets jordgubbsodlare???

2010-02-26 @ 20:24:26
Postat av: Negina

Starbucks linne!! :D give me, give me!! <3<3<3

2010-02-27 @ 15:06:27
Postat av: Olivia

var med i min tävling :)

www.ollekj.blogg.se

2010-02-28 @ 16:24:12
URL: http://ollekj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback