blogg-mail

nu så har jag fixat mig en liten blogg-mailadress, den ska jag använda när jag mailar läsare eller om ni läsare vill ta kontakt med mig angående frågor eller design, så jag har därför bestämt mig för att fixa GRATIS DESIGN nu igen, h3h3. har ju velat hit och dit men nu säger jag att det är gratis :D så nu är det fritt fram att be mig fixa bloggar igen. men ta gärna inte kontakt via kommentarsfältet, utan via mail. min "nya" mailadress som bara används till BLOGGEN, den har ni här - [email protected] så jag ska ta och ändra mailen i menyn också :D så nu hoppas jag på lite mail. haha.

Postat av: Ness

haft en bra dag :D?

2010-01-06 @ 23:11:42
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback