svea vårkläder

svea svea svea. jag har alltid velat ha en svea jacka men dom kostar ju flera tusen så det har jag aldrig fått, därför tänkte jag satsa på att spara till en sån färgglad jacka som ni ser på mitt småfinfula collage som jag gjorde precis. dom var rätt fräcka. gillar den vita sveaväskan och den vita kepsen också. gillar allt, hehe. jag ska till göteborg på lovet med mina brudar så då får vi la ta en titt in i sveabutiken. LATERO

Postat av: Claaara ((:

Vart hittade du kläderna? (: <3

2010-01-27 @ 07:45:26
Postat av: ida

jag var inne på sveasvea fär någon vecka sen och då såg jag de kläderna den väskan med ankaret är rätt coolt. men var det inte du som alltid säger till mig att svea är ute och allt? ;)

2010-01-27 @ 08:01:16
URL: http://thelifeaboutmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback