dagens frågor

ni undrar varför jag inte svarar på dagens frågor men det kommer! 1 fråga per dag men nu tar jag mig tid och svarar på era frågor som ni har ställt här och nu!

dagens frågor: 1. varför har du skrivigt på din blogg att du har två fiskar och en skölpadda när du egentligen bara har en halvdöd marsvin? 2. vad betyder det där käna pnegar på din blogg som du har under statistik mätaren? får man pengar? hur mycket och när? kan du förklara??? 3. Är ni typ rika, du köper dyra saker hela tiden typ? Vart jobbar dina föräldrar? Har du hund? Kan du visa en bild på din pappa?

filippa svarar: 1. haha what? jag har aldrig nämnt något om fiskar och sköldpaddor och marsvin :O noo way! 2. det är bara en summa med hur mycket pengar ens blogg är värd och nej man får inte dom pengarna. 3. rika kan jag ju inte säga att vi är men vi är inte fattiga och när du säger dyra saker hela tiden så håller jag nog inte med dig, hehe. alla ser ju olika på dyrt och inte dyrt ;) min pappa har eget snickarföretag och min mamma hmm... hon har bytt men hon jobbar som jobbcoach alltså hjälper folk att få jobb och nu ska hon bli lärare för äldre på komvux (hon har varit lärare i flera år) yes vi har en hund men vi letar efter någon som har tid och kan ta över honom, så är ni intresserade av en snäll hund - hojta till! jag har ingen bild på min pappa... kanske en från 2008 - isåfall slänger jag in den här.

hoppas ni har fått bra svar på frågorna, fortsätt gärna med dagens fråga så ska jag svara så fort jag hinner - kanske kör en frågestund snart?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback