money money money



jag säger bara happy girl! haha ska jag vara helt ärlig har jag aldrig haft så här mycket pengar på flera månader! men nu är det ett måste när jag ska till england. dessa pengarna är från min kära släkt och de går till shopping shopping ännu mera shopping, jag ska hålla hårt i mina pengar, man vill ju inte bli rånad!? fick även en parfym, ett silvrigt skal till iPhonen som jag har tittat ut + en spegelplast (bilden där nere) en scarf några presentkort och det viktigaste av allt MIN språkresa till torquay PLUS en vit apple data som jag får i veckan, hihi. tack till världens bästa mamma och pappa och släkten!

|klickbar bild på mitt iPhoneskal (fick som sagt en spegelplast oxå - i like it!|

Postat av: annie

haha, vi har samma fodral till våra iphones nu jag köpte ett sånt i finland:)<3

2010-07-17 @ 09:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback