blåa vågor



|jättedålig kvalite på bilderna, det blev något konstigt när jag fotade med kameran|
min nya söta ljusblåa klänning från ginatricot blev min för 300 kronor. tyckte att den var så fin och den passar jättebra till ett par vita converse på sommaren. är rädd för att den kommer komma in i andra färger men också inte, så vad tycker ni? ska jag behålla den eller inte?

UPDATE: fick en bra fråga -varför jag är rädd för att den kommer i andra färger. jo för om den kommer i t ex ljusrosa eller vitt, då vill jag kanske hellre ha den i den färgen men jag har kollat hemsidan och den ser inte ut att komma i andra färger

Postat av: Anonym

varför är du rädd att den kommer i andra färjer??

2010-06-15 @ 20:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback