joel|jolina rea


MARINBLÅ TRÖJA FRÅN RALPH LAUREN - POLO
gick upp 4.30 idag och stod i kön till joeljolina rean vid kvart i sex, det var väldigt mycket folk, alla tjejer/kvinnor stod i en lång kö medans killarna på andra sidan gatan stod i en ända stor "klump" fick en fråga om det brukar vara mycket folk och JA! alltid mycket folk där och alla drar till sig det dom ser men i slutändan brukar de inte köpa så mycket, ville haft en rosa stickad tröja men det var några lite äldre tjejer som stod längst fram i kön som rusade dit, köpte alla stickade tröjor och alla rosa tygskor :( haha, men sånt är livet. köpte mig en rosa blus från hunkydory & en marinblå tröja från ralp lauren som jag har letat efter länge (se bilden) men man får kika in där igen under veckan när det inte är så mycket folk, slänger in min bildbomb från varberg strax och en outfit, LATER


Postat av: Anonym

har rean slutat än? om inte , vilket datum slutar den ;)

2010-06-29 @ 19:27:24
Postat av: F I L I P P A

anonym: rean håller på väldigt länge, det är inte direkt så att den slutar typ, nu kommer det att vara 50% i allt i butiken sen blir det halva reapriset om ett tag så det gäller att kika in i butiken då och då :D

2010-06-29 @ 19:54:33
URL: http://filippall.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad kostade ralph lauren tröjan??:D

2010-06-29 @ 20:36:15
Postat av: F I L I P P A

anonym: den kostade typ 1100:- normalpris tror jag så ca 600:- :D

2010-06-29 @ 23:02:26
URL: http://filippall.blogg.se/
Postat av: rebecka

har du sålt den tröjan?

Svar: nej jag har kvar den!
Filippa Lindau

2013-07-09 @ 18:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback