midsommarafton





glad midsommar kära läsare, hoppas ni får en skön och varm dag ute i solen och vräker i er god mat, jordgubbar, glass, godis och allt vad ni nu brukar äta. har varit ute på hofsnäs med min mamma och syster och tog några fler bilder som dyker upp på fotobloggen, bl.a söta porträtt på min syster! så kika in där. GLAD MIDSOMMAR!

UPDATE:
fråga mig inte varför vissa ord blir understrykna i inläggen, haha

Postat av: amanda bergholm-min stil i ord&bilder

just nu får du gratis publicering i min blogg om du länkar din spotify lista i en komentar!;)just nu får du gratis publicering i min blogg om du länkar din spotify lista i en komentar!;)just nu får du gratis publicering i min blogg om du länkar din spotify lista i en komentar!;)just nu får du gratis publicering i min blogg om du länkar din spotify lista i en komentar!;)just nu får du gratis publicering i min blogg om du länkar din spotify lista i en komentar!;)just nu får du gratis publicering i min blogg om du länkar din spotify lista i en komentar!;)

2010-06-26 @ 00:35:26
URL: http://amandabergholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback