outfit


jeansshorts från h&m | avklippt NY t-shirt | vita låga converse
dagen spenderades i varberg och jag har förberett en bildbomb till er imorgon, för just nu äre duschen och sen sängen som gäller, ska upp om cirkus 6 timmar för att pressa mig in bland folket på jolinarean imorgon bitti tillsammans med min mamma, min kompis & hennes mamma. det är den "årliga" rean kan man säga, min mamma och min kompis mamma är där varje sommar och vinter och iår är det min tur att hänga på, har inte orkat de andra gångerna så imon tar jag tummen ur röven, hehe. men som sagt, slänger in bilder från varberg imorgon, kan säga att jag har haft en überrolig dag med emilia, emelie, josefine & jasse.

Postat av: Anonym

vet du om det brukar vara mycket folk och saker försvinner snabbt??:D

2010-06-28 @ 23:06:16
Postat av: filippa

Super fin blogg! Love your design <3

2010-06-29 @ 15:46:17
URL: http://filippalove.blogg.se/
Postat av: johanna

vet du vartifrån man kan köpa I love NY tröjor/toppar i Sverige? :) KRAM!

2010-06-30 @ 23:12:22
URL: http://jjjohanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback