cheerleading dm #1






ph1: dm loggan ph2: amanda och jag ph3: annie amanda och jag ph4: annie i omklädningsrummet ph5: ariella med vår snygga frisyr!
gårdagen var grym! tror nog aldrig jag har haft så kul i hela mitt liv. alla lag var überduktiga och MFC tog medalj i varje klass som vi ställde upp i om jag minns rätt. musketeers seniors (mitt lag) tog guld och det var vi värda. vi satte allting och gaash vad vi var grymma! jag hoppas att någon filmade så att man kan kolla på youtube. jag tog inte så många bilder så jag visar bilder när folket har skickat massa. så jag säger bara proud to be MFC


Postat av: Anonym

tävlar du i samma lag som sara lund?

2010-03-21 @ 12:23:30
Postat av: elin

så fina ni var i håret<3



PROUD TO BE MFC!!!!

2010-03-21 @ 13:12:30
URL: http://eelinmmatilda.blogg.se/
Postat av: Michelle

Ni var as duktiga! :)

2010-03-21 @ 14:45:02
URL: http://denlillafotografen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback