svar del 1

vad vill du gå för linje på gymnasiet? jag har faktiskt inte börjat fundera riktigt men jag skulle vilja gå media eller något liknande med stylist/make up Vilken är din favorit blogg? jag har så många favoriter, bl a lowe's och hannamw var får du all insperation på kläder? bloggar, tidningar, TV, folk på stan, ALLT! är kunskapskolan bra? :) om den är! det bästa är ju bara att man slutar så tidigt vad tycker du en bra blogg ska skriva om? själv så gillar jag att läsa sånna bloggar som jag själv vill att min blogg ska handla om. lite mode, fina roliga intressanta bilder, juste! BRA BILDER tycker jag är jätteviktigt på en blogg tycker du att bilderna eller texten är viktigast på bloggen? det beror helt på, vissa bilder är ju som en text nästan, ibland brukar jag bara kolla igenom bilderna på en blogg helt ärligt hur känd vill du bli? känd!? jag tror inte ens att jag kommer bli känd genom att blogga, hehe varför plattar du håret? jag tycker du har jättefina lockar! :) jag tycker att jag ser så, jag vet inte vad men jag tycker jag ser nästan töntig ut, jag tycker att andra är jättefina i det men inte på mig själv, det är ju oftast så, tack så mycket (även om du inte ser de så ofta kanske, hehe) hur mycket får du i månadspeng? :) 400:- men jag brukar tjänta lite extrapengar då och då. du säljer ju designer, är det någon som har köpt? yes! det är 3 st som har köpt första veckan du bloggade, var din statistik bra då? oj, helt ärligt kommer jag inte ihåg det brukar du svara på kommentarer? ja oftast, ibland i inlägg och ibland på deras bloggar, det är svårt när det är anonyma ju när du var på kreta, hur många glassar åt du då? orkar inte räkna, men ca 2-3 per dag, haha. vilka sorters bloggar fastnar du för? först kollar jag designen som första intrycket, hehe. sen brukar jag kolla igenom bilderna, är det intressanta bilder, då fortsätter jag kika in på den bloggen läser du alla dina kompisars bloggar? det är inte så många av mina kompisar som har bloggar om du fick ett presentkort på 10 000 kronor i en affär, vilken affär skulle du välja då? svårt att välja, men man hittar ju alltid något på ginaT så det hade väl varit där eftersom mina favvobutiker inte ligger i borås va kommer du ifrån? sverige! men min mamma är adopterad från korea hur många bloggar läser du? för många nästan, haha. vad har vart din högsta statistik?:) 265 besökare vart köper du mäst kläder, i vilken affer altså? jag hittar alltid något på ginaT och h&m så mest där här i borås tar du kort varje dag? menar du outfits elr till bloggen då? men nej jag orkar inte varje dag, hehe fördrar du en bästavän lr flera ? ;) flera, det är alltid bra att ha fler bästavänner som man kan prata med vilka bloggar skulle du tipsa? hannamw, loweo, linn, lisaplace, kenza (börjat läsa den nu) elinkling vad är ditt rekord på statistik? 265 besökare om du fick välja ett djur, vilket? inget, haha - djurvän(nej?) vilken dricka driker du hälst, CocaCola lr Fanta ? fanta köper du ofta på second hand? ne men jag letar efter kläder på second hand men jag hittar inget i min strl gillar du att jag ställde så här mång frågor? ;) ja det är klart! välj fem kompis bloggar som du kollar på:) jag har som sagt inte så mycket kompisar som bloggar men jag kan väla fem lite "mindre" som jag kollar på, emiliaD, josefine, lovisa, sara(hon har ju rätt så många besökare iförsig) emiliaG Cola eller fanta? fanta H&M eller Gina Tricot? bådeoch Hemma och mysa eller ute och festa? brukar inte direkt vara ute och "festa" på helger så hemma och mysa med vänner

Postat av: josefin (:

hehehe, taack för svaren ;)

2010-05-20 @ 12:46:08
URL: http://josefinhjelmang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback