efterlängtat

ph1&2 vårt hus på framsidan, och vår utbyggnad. ph3 utifrån in i hallen (fotat utanför dörren) ph4 köket (visar er den andra delen när det är målat och klart ph5&6&7 detaljer i köket ph8 vardagsrummet ph9 vardagsrummet ph10 vardagsrummet ph11 mina föräldras sovrum - har inte fotat toaletterna eller mina syskons rum för dom var inte städade, låg grejer över hela golvet...
det har varit efterlängtat av många och idag tog jag tummen ur och fotade de mest "intressanta" delarna i vårt hus. bilder på mitt rum kommer imorgon! har fotat men det blir för mycket att slänga in alla bilder i ett inlägg
btw! kan tillägga att i vardagsrummet saknas lite tavlor på väggarna, samma när det gäller köket och det lilla man ser av hallen, vi har "frächat" upp färgen på väggarna (målat om) och i tak så vi har inte hunnit sätta upp allt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback