elite camp 2010

fint att jag blundar på sista bilden & att min rosett sitter en meter längre ner! bjussar på tre fina bilder från helgen med vår fina trofé(stavning?) alla var så sjukt duktiga och jag är så glad över att få gå i vårt underbara coedlag och i MFC! big big love to mfc♥

Postat av: Ajna

åhh, mer cheerbilder! MFC är grymma!

själv går jag i malmö allstar cheer :D

2010-11-09 @ 14:23:01
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Man klickar i kalendern vilken datum + tid man vill att inlägget ska publiceras. Sen trycker man på spara och publicera, så står det " ditt inlägg kommer att publiceras ... och det datumet du angav " ;)

2010-11-09 @ 21:29:36
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback