anonymt

någon skrev anonymt att det var olagligt av mig att skicka efter de bilderna på "modeller" som jag nu har sättit upp, förstår inte riktigt vad det är som är olagligt, eller jo jag förstår vad det är du menar men jag tror knappast att detta va olagligt? bilderna var ju inte copyright, sooo??? vet inte varför jag gör detta till en sån stor grej men jag ville bara påminna er om att jag KAN kolla upp vilka ni är som kommenterar sånt här anonymt, stå för det ni säger istället och skriv era namn, har kollat upp vart du bor och du är ju en boråsare så... men iallafall dessa bilder är tagna från knightcat eller om det var fashiontoast och dom har själva inte tagit bilderna utan de är tagna från någon annan blogg så det blir ju spännande att vänta och se om "ägaren" av alla bilder hittar mig... men som jag sa stå för den ni är och vad ni säger, så jag hoppas på lite mindre anonyma kommentarer nu? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback