. vitt . beiget . grönt .

dagens outfit, slängde på mig mitt avant gard linne från monki, militärgröna chinos från hunkydory, beige kofta från primark/torquay och vit/beige boots från scorett. snabb snyggt och enkelt! slog till med en rufsig fläta eftersom att mitt hår var så smutsigt...

Postat av: felicia

ge mig ditt utseende sötnos !!! <33

älskar din outfit den var dö tuff !! ;)

måste ses snart ! ;)) <3



en stor fet puss och en bamse kram från felicia !!

2010-09-11 @ 17:34:16
Postat av: Anonym

i love din fläta;DD

2010-09-11 @ 18:39:06
Postat av: emelie

var ligger hunkydory? eller är det en nätbutik?:)<3

2010-09-12 @ 09:19:11
URL: http://emeliieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback