gårdagens

gårdagens outfit! svarta jeans från gina, röd t-shirt från ralph lauren, jacka från gina, och stövlar från scorett
blir trött på detta väder nu, ena dagen är det rena rama vårvädret och den andra så är det nästan höstväder (?) låt värmen komma nu bara!!

Postat av: emma

köpte du stövlarna från scorett? Jag har gått in i 3 scorettbutiker(göteborg och borås) och de sa att skorna inte fanns... konstigt! Har iaf beställt dem från en annan sida så jag blir inte utan, men ändå. Vart köpte du dina? :)

2011-04-02 @ 17:21:48
Postat av: F I L I P P A

emma: jag köpte dom på scorett outlet! :)

2011-04-02 @ 22:31:46
URL: http://filippall.blogg.se/
Postat av: lisa

Heej :) jag undrar om du skulle kunna berätta lite kort om din öron operation.. komplikationer? några problem? vill gärna göra detta i o med att jag har utståendeöron. Tacksam för svar!!

2011-04-03 @ 00:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback