espevik

förlåt för dålig uppdatering men har haft full rulle nu under påsk! de två sista dagarna spenderades med vännen min alice i hennes stuga nere i espevik, myspys! puss på dig min fina

Postat av: alexandra

Åh va mysigt. Här är det inte så där varmt ännu, hoppas att det blir det snart! Skulle typ frysa ihjäl om jag gick ut i bikini.. fast jag kanske är lite känslig av mig;)

Tänkte bara berätta att nu startar våran fototävling på våran blogg, man kan finna ett valfritt halvtonat färgfilter från tvspelsweb.se. Så kika gärna in om du känner för det:)! och du verkar ju väldigt fotointresserad så, fundera på det iaf;)

2011-04-27 @ 20:29:09
URL: http://exposure.blogg.se/
Postat av: Modig :D

Din bikini är jätte majsig! Jag vill ha en sån. Tror att jag skall köpa en i andra färgen :)

2011-04-30 @ 19:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback