tävlar

Tema: svartvitt
Jag är med och tävlar hos bykarolinaa.blogg.se om denna fjärrutlösare/ir-kontroll från tvspelswebb.se. Min motivering till varför jag ska vinna en ir-kontroll lyder enligt följande: jag har alltid velat ha en men aldrig fått tummen ur röva att beställa en egen, plånkan ekar alltid och jag vill så hemskt gärna ha en för att kunna uppdatera oftare med outfits då jag aldrig orkar ta kort när man måste springa fram o tillbaka för att ställa in den på självutlösare, så en ir-kontroll hade varit perfekt! Det hade gjort att bloggen uppdateras oftare och bilderna blir bättre.

Postat av: Sanna Ines

dööör va söt hon är! så himla fin blogg :))

2012-01-07 @ 21:20:36
URL: http://fashionissue.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback