svea

vid 11 öppnades dörrarna till utförsäljningen, 11.10 var vi inne jag och clara och jag säger bara sjukt mycket folk och sjukt lite kläder.. det fanns så lite kvar i rätt storlek, det mesta var i M/L men jag lyckades fynda två fina grejer som jag visare er senare, och just nu ångrar jag lite att jag inte tog en annan tröja som jag tittade på först! drog dit efter skolan igen med broder min och alva, dock var det inte så mycket roligt kvar då.

Postat av: Anonym

vart ligger svea butiken?:)

2011-02-25 @ 21:52:18
Postat av: F I L I P P A

svar: den ligger på alingsåsvägen vid samma väg som almåsgymnasiet och mittemot hemmakväll nästan vid särla :D

2011-02-25 @ 22:27:21
URL: http://filippall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback