lockigt vs rakt

ni har velat se bilder på hur jag ser ut i mitt vanliga hår och rakt. de översta bilderna är hur det ser ut just nu, lite vågigt/lockigt, det varierar hur mycket lockar jag har beroende på hur jag torkar håret! har låtit håret hänga fritt och torka utan att jag borstat det och då blir resultatet såhär! om jag sover med blött hår blir det mycket mer och om jag fönar och borstar blir det inte alls så mycket. men här har ni bilder och jag trivs bäst i rakt! men mina vänner tycker att jag ska ha lockigt... dock har jag lite olika benor (?) på bilderna, aja här har ni bilder på det ni ville se! :D hoppas dom duger
vilket tycker ni är finast? tycker att jag ser lite yngre ut i lockigt...

Postat av: Anonym

lockigt helt klart.

du ser äldre och vackrare ut med lockigt

kör på det lite oftare tjejen, kram :)

2011-02-16 @ 14:19:40
Postat av: amanda

svar: jamne då får jag testa det! plus du är lika fin i både sätten att ha håret! kram gullet

2011-02-16 @ 15:05:52
URL: http://aramsmo.blogg.se/
Postat av: L.K

Rakt är jättefint. Men jag tycker du passar väldigt bra i lockigt. Man ser oftast inte det fina i sitt naturliga, men från andras ögon, så ser vi att det lockiga är väldigt fint! :) Men vad än du bär så blire fint!

2011-02-16 @ 17:30:19
Postat av: clara♥

svårt, lika fin i båda!

kram.

2011-02-16 @ 22:10:12
URL: http://claaarae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback