answer

har du någon pojkvänn? nope, singel!
vem är din absolut bästa kompis? alla mina vänner är så sjukt bra men den som jag själv känner att jag kan prata om allt med är alva
vad kommer du ha för kläder till våren? jag tror det kommer bli en del färg på kläderna men även enkla tunna pastellfärgade kläder såsom, beige, grått, creméfärgat osv. helt enkelt att läsa på nätet och i olika magazin för att se vad vårets mode blir! :)
favoritplagg? mina svarta jeans/jeanstights
favoritskor? vita converse
vilka bloggar läser du? för många, har mer än 50st på min bloggfavvolista! men de bästa kommer här, karinbylunnd, hannamw, michaelaellenclaesson, chloéshuterman, wheredidugetthat, knightcat, tinkerbella,
favorit blogg? vill bara söga också att du är sjukt fin, har super söt klädstil, och jag älskar dig blogg!:) åh tack så jättemycket! hmm... dom jag länkade ovan är nog mina favoriter! men det finns många fler
Vart är din stora gröna jacka i från? antar att du menar min odd molly? köpte den av en tjej på tradera
har du pojkvän? :) singel! :)
favoritställe på jorden? åh thailand är underbart! men jag gillar kreta starkt
På fb när de stod att du hade ett förhållande, var de på " riktigt" eller bara på skoj?:) hehe det var ett skämt, jag har vart singel!
favorit godis? fillidutter, gillar allt surt och sött nästan
hur länge har du gått i cheerleding? inne på 5 året nu, tror jag
vad är ditt favorit program på tv? hollywoodfruarna och snart drar ju solsidan igång!
kan du näma några bloggar med mycket mode i? alla som jag länkade lite längre upp är iprincip om mode! :)
vilka affärer shoppar du mest i? faith, gina och en liten del är från jolina
vad för kamera använder du när du ska fota? en olympus e-410
hur många läsare om dagen har du? runt 200-250 unika besökare och mellan 500-700 sidvisningar
kan du visa kläder från din garderob? :) jo det kan nog orda
vart köper man såna ''avant gards'' linnen , eller vad dom heter? :) på monki, fast köpte mitt i februari 2010
tjänar du pengar på att blogga? jag har fått några hundra men dock får man inte pengarna försen man har kommit upp i en viss summa...
brukar du ofta kommentera andras bloggar? nja sådär, beror på
vad fick dig att börja blogga? jag lästa om kenza i en julia/frida (?) tidning och blev lite inspirerad
vilket gymnasium ska du välja när du går ur nian? jag har ärligt talat ingen aning? lite ångest dock, just nu lutar det åt ekonomi på teknis, eller design på bäckäng, går ju ändå bara i 8 om man får säga så, hehe
favoritklädmärke & affär? älskar love by fait från fait, sen gillar jag odd molly och hunkydory! favvoäffär är tessie&chelsea i göteborg och är i borås, fait
vart har du köpt Ralph Lauren tröjan som du har i förra inlägget(sista bilden fjärde raden)? Riktigt snygg!!:) på jolinarean i somras! :)
har du någon bästa vän, isåfall: går ni på samma skola? :) bästa vän, alla mina vänner är bäst men närmast står mig står nog alva och ja vi går på samma skola
Vad för linje vill du gå på när du väljer till gymnasiet? :) som sagt, inget aning men det lutar åt ekonomi eller design
hur mycket väger du och hur lång är du?:D egentligen helt ointressant? väger runt 36 och är ca 154cm långt
har du funderat på att gå på något gymnasie i göteborg? vilket isf ;D Löve you're blogg btw :) nej göteborg är nog inget jag har tänkt tanken ens om! :) tack så jättemycket
Hej har du narturlig lockigt hår eller rakt? skulle vara kul om du kunde lägga upp en bild ;) jag har självfall (säger man så?) när jag duschar så blir det vågigt/lockigt det beror på hur jag låter det torka. visst kan jag fixa en bild på hur det är normalt och hur det är "onormalt"
såg att du hadde en GCO tröja :) varför har du det ? hehe jag var med GCO och tävlade EM 09 och därför har jag en sådan :)
hur är det på den där rean? är det jättemkt rea? kan du inte berätta lite om den, är det billigt osv... hur det är? folktätt, dvs. knökat med folk (nu menar jag mellan 6-cirkus 8 på morgonen) sen lugnar det ner sig och folk går mot jobbet, vid lunch brukar det va lite folk igen men då är det väääääldigt utplockat, speciellt bland små storlekar, dom ryker direkt! jättemycket rea, ja det säger ju sig på namnet REA HALVA PRISET, halva priset på allt i butiken, dom tar bort allt som dom inte rear ut. billigt och billigt? ni som har vart inne på jolina och kollat priserna vet ju att det inte är som inne på h&m och ginaT, utan priserna stiger ju! en blus kostar upp mot tusenlapparna och det gäller nästan allt i butiken men som sagt, allt blir ju halva priset så då lönar det sig att köpa då och kanske gå upp lite tidigare! :D och JA den håller på i mer än en dag, efter halva priset blir det mer rea som i alla andra butiker, hoppas ni fick er lite info där! :D
vad har du för cheer "skills"? :) cheerskills? antar att du menar vad jag kan? kan ju olika bygg osv. på A-nivå, som 360, tiktok och flera! sen när det gäller gympa så har jag kunnat stilla flickis och rondat flickis, dock är dom "skillsen" borta men jag kör själv snart igen! :)


Postat av: kelly ;)

E det många som kollar på din blogg ?

Men vrf e det inte så många som kommenterar haha ? :p

2011-01-05 @ 01:32:54
URL: http://kellythai.blogg.se/
Postat av: Jonna

Tar dom bort allt som det inte är rea på ?? :o

Är det rea på Hunters ??

2011-01-05 @ 10:51:05
URL: http://jonnaemca.blogg.se/
Postat av: TILDA

vad fick du i julklapp?:)

2011-01-05 @ 12:13:28
URL: http://ttildaes.blogg.se/
Postat av: david

du skulle passa på Deisgn linjen, men det är galet mycket. Men inte lika mycket som på host teknis! :)

2011-01-07 @ 00:44:40
URL: http://animalparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback