fler svar!

Brukar dina kompisar läsa din blogg?  japp, ialla fall de flesta vad jag vet!
Kan du inte länka till dina kompisars bloggar om dom har ngn? det är inte många av mina närmaste kompisar som bloggar så mycket men en av mina vänner, barndomsvän också är olivia! hennes blogg hittar ni här!
Är du religiös? ne så religiös kan man nog inte säga att jag är, jag tror ju inte på gud...
Vad fick du i julklapp? min iMac data var en tidig julklapp, sen fick jag även ett par blundstone skor som ska skickas till mig, symaskin, presentkort och lite smågrejer!
Vad jobbar dina föräldrar med? min pappa har eget byggföretag dvs. bygger hus och sånt, och min mamma är lärare!
Hur spenderar du hälst din fredagskväll?
med mina tjejer, god mat och kanske någon rolig film! har allmänt mysigt med vännerna!
vad ska du hitta på i sommar? inget planerat mer än att va med mina tjejer i varberg några dagar kanske, sen hoppas hoppas hoppas jag på att vi åker till Miami och New York som jag har väntat på nu! men någon resa blir det i alla fall!
E det många som kollar på din blogg ? som sagt, jag har runt 200-250 ibland mer, unika besökare per dag och jag ljuger inte, ni kan även se min statistikmätare i menyn! :D
Men vrf e det inte så många som kommenterar haha ? :p
ja det är bara ni som vet det! det är ni som kommenterar och det är upp till er själva om ni vill kommentera eller inte :D stor puss till alla er där ute som kommenterar
tar dom bort allt som det inte är rea på?? är det rea på hunters?? ja dom tar bort allt! varför? för att man ska veta att allt där inne är det 50% på, det är bara att plocka så att man inte går runt och förvirrar sig om det var rea på ett visst plagg eller inte, jag jobbar inte där så jag har inte alla svar... hehe. och nej det är inte rea på hunters, bara den korta modellen med snören!
vilken skola gick du på innan kunskap ? jag gick på målsrydsskolan som ligger här där jag bor! :)
Den där tunikan du hade på nyårsafton som du hade köpt på Chelsea finns den i andra färger? :) yes, den finns i vitt och sen tror jag den finns i någon grönaktig nyans! men själv har jag en svart och en vit

Postat av: Anonym

Den där tunikan du hade på nyårsafton som du hade köpt på Chelsea finns den i andra färger? :)

Tacksam för svar

2011-01-06 @ 21:12:11
Postat av: F I L I P P A

anonym: längst ner här bland svaren hittar du ditt svar! :D

2011-01-06 @ 21:22:41
URL: http://filippall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback