vinnaren är *trumvirvel*

Stort stort stort grattis till MENIVER! jag vill att du kontaktar mig så fort du ser detta på [email protected] - mejlar dessa uppgifter:
- Namn (för- och efternamn)
- Adress dit din fjärrutlösare/ir-kontroll ska skickas
- Vilket märke du vill ha, Nikon, Canon, Sony eller Olympus
Sen kontaktar förmodligen Johan pixels dig till samma me jladress eller så kommer kontrollen rakt ner i brevlådan under veckan! 
Andra plats: Elin
Tredje plats: Delad plats mellan Emma & Maja
Fjärde plats: Mimmi
Femte plats: -

Jag vill tacka alla läsare som har deltagit i tävlingen och till alla som har röstat!
Tackar även Johanpixels.se ännu en gång för detta roliga samarbete OCH jag hoppas att det blir fler så småningom.
Vill även påpeka att det skiljde så få få få röster mellan allihopa!

Postat av: MENIVER - A walk to remember

Jippi, tack så mycket :'D

2011-01-24 @ 07:57:11
URL: http://meniver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback