vinnaren av valfritt iPhoneskal är...


EMELIE!
grattis emelie, din motivering stack ute lite extra och därför valde jag dig, jag känner att du verkligen bryr dig om vem du vill ge det till och att du vill visa denna personen att hon är värd en present för att hon göra dig glad!
jag har kontaktat dig via mejlen du skrev och jag ber dig svara så fort som möjligt
Tack till alla som har deltagit och allas motiveringar var väldigt bra och jag märkte att många av er har tänkt på era vänner och familj när ni har skrivit era motiveringar, bli inte ledsna för det kommer fler tävlingar! :D
Vill även tacka iphoneskal.nu för detta samarbetet! Stort tack till er

Postat av: iphoneskal.nu

Grattis önskar vi från www.iphoneskal.nu

Kul med tävlingen!

2011-02-01 @ 01:08:27
URL: http://iphoneskal.nu
Postat av: EMELIE

tack så mycket! :)

2011-02-04 @ 23:44:42
URL: http://playthatfunkymusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback