favoriten

Ljusrosa Lise Sandahl klänning från Modefabriken
Boots från Johnny Bulls
Favoriten från både er och mig! Mina två bästa köp under sommaren. Boots & Lise Sandahl klänning, perfekt är ordet. Snygg att matcha med vita låga converse och en jeansjacka över eller ett par söta rosa/vita ballerina skor. Dessa ifrån ZARA är grymt fina

Postat av: Karolina

Sv. jo, jag tänkte göra så!;) hoppas att du har det bra!:D<3 kram!

2011-07-22 @ 13:53:41
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/
Postat av: LISA

ÅHHHHHHHHHHHHHHHH SÅ FINT.

2011-07-22 @ 21:48:24
Postat av: Clara

Vet du vart jag kan hitta klänningen? Jag skulle gärna vilja ha den men vet inte vart den finns..

Svar: lise sandahl, sök på google!
Filippa Lindau

2013-06-01 @ 22:38:28
URL: http://aclara.blogg.se
Postat av: Emma

Hej! Åh så fin klänning något du vill sälja, pris och strl i sånna fall? Var hittar man bootsen? :) tacksam för svar Med vänlig hälsning emma

Svar: nej tyvärr, bootsen är från visko i skene! johnny bulls :) kram
Filippa Lindau

2013-07-12 @ 11:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback