Last day

Igår kväll var jag inne i stan med Lisa, Frida och Erica och kollade på Petter som sjöng på t-kvällen här i Borås! Träffade räätt så mycket trevligt folk och hade det allmänt mysigt! Hade dock inte med mig kameran, så kan inte visa några bilder.

Nu sitter nog Filippa på flyget påväg hem från Turkiet!
Så idag är det sista dagen jag gästbloggar här och detta blir antagligen det sista inlägget också! Måste säga att det har varit väldigt roligt och hoppas att ni har gillat mina inlägg. Dock har ni varit lite dåliga på att kommentera men what ever;). Men somsagt, jag har ju en egen blogg och där hittar ni mig i fortsättningen - http://bykarolinaa.blogg.se. Ta hand om er och njut av de sista veckorna på sommarlovet, puuss&kraam! Bjuder på en väldigt gammal "kamerabild" med ny redigering ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback