lite bilder här jao

Tänkte att det kunde vara kul för er att se lite bilder som jag har tagit?! Här kommer det iallafall en liten "bildbomb" för er som orkar kolla;). Om ni vill se mer bilder jag har tagit kan ni ju även kolla min flickr här!

Lite härliga matbilder sen jag och ett par kompisar käkade lite brunch tillsammans för ngn månad sedan!



Förra veckan fotade jag motljusbilder på min vän Cornelia.



En bild på min vän Lisa och hennes häst Cosmos från maj detta året!

/Karolina

Postat av: Julia

Riktigt fina bilder, va duktig du är! :)

2011-07-23 @ 08:05:32
URL: http://juliabacklund.blogg.se/
Postat av: Rebecka - en fotodagbok

jag måste veta i vilket program och hur du redigerar dessa bilder?:)

2011-07-23 @ 19:13:17
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej. en fråga vrf står det en annans blogg namn ? alla utom två bilder. det är ju inte ditt blogg namn. det står ju att du har tagit bilderna men det är svårt att tro om det står att det kommer från en annan blogg

2011-07-24 @ 00:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback