sunshine

blus från johnny was, jeans från jc och vita converse - det är när solen skiner i ögonen som jag blundar!
till att börja med, hatar att jeansen blir så stora och skrynkliga vid mina knän...! tog en liten roadtripp ut till gällstad med lillsyrran, mamma, min lilla kusin Lykke och hennes mamma! fick med mig en sak hem som jag visar er senare. imorgon blir det årets sista konfirmationfirande, då konfirmerar sig min vän Clara! ska försöka svara på era frågor ikväll också.

Postat av: matilda

fin blogg!



hur är det? :)

2011-07-01 @ 17:29:02
URL: http://hejbus.blogg.se/
Postat av: Clara

Jag har ju också världens finaste vänner som kommer och kollar, ni är bäst!!

2011-07-01 @ 23:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback