svar del 1

Hur har du råd att köpa alla dina fina kläder och din kamera??? älskar din blogg! Min månadspeng - inte så jättemycket pengar men sen köper min mamma och jag en del kläder ihop eftersom att vi kan dela. Min kamera är en tidig födelsedagspresent av mina föräldrar! :)

Vart är jackan och byxorna ifrån - detta inlägget? Jackan är ifrån Jolina, märket heter RAER. Byxorna är vanliga "jeansleggings" ifrån gina tricot.

Hur får du ditt hår så långt och fint? något tips?
Till att börja med tack! låter det växa, försöker att inte klippa mig även om det är väldigt slitet nertill. Mina tips är att använda silkesdroppar längst ner på håret, inpackning och balsam som "stärker" håret

Vart köpte du dina Johnny Bulls? I skene.

Vart kan man köpa den rosa Lise Sandahl klänningen du har i svart? Har den i ljusrosa* vet inte vart den finns att köpa längre tyvärr.

Vet du om klänningen du köpte på modefabriken (denna) skulle komma in igen eller ngt? den är sjuukt fin! Den kommer inte in vad jag vet, om jag hittar nån webbshop där den finns så länkar jag! Tack :)

Tycker du det är finast med höga eller låga converse? fett grym blogg tjejen! Tycker det är lika fint, beror på vad man matchar det med, tycker låga är finast till klänningar. Tack!

Vilka är dina tre favorit kläd-affärer? Borås utbud är inte så stort men gillar modefabriken, H&M och jolina.

Hur kan du va så fin? Tack vad söt du är!

Vet du om man kan beställa den rosa klänningen du köpt på modefabriken någon stans på nätet eftersom att den är slut i deras butik? Nej tyvärr vet jag inte det men som sagt, länkar om jag hittar en webbsida.

Vet du om modefabriken ska flytta, läste nått på deras blogg men förstod inte riktigt? Nej, men de öppnar en liten butik i Båstad tror jag det är under sommaren.

De fem roligaste sakerna med/ på Liseberg? Man har ALLTID så roligt, 3D bion (hehe) flumride, balder, spela bort sina pengar- dock inte roligt efteråt när man inte vunnit något.

Hur länge har du gått i cheerleading? Sen 2008 tror jag :)

Vad tycker du det är som räknas, utsidan eller insidan? Insidan! fast alla mina vänner är så fina på utsidan också!

Vad har du i månadspeng? Ointressant att ta upp pengar på bloggen.

Hur har du fått så bra klädsmak? Tack vad glad jag blir, jag vet inte riktigt men gått efter det jag gillar och fått inspiration ifrån tidningar och bloggare.

Postat av: Anna

Du sa att du köpt dina johnny bulls i skene. Vilken affär och hur mycket kostade dom?

Skitbra blogg!

2011-07-01 @ 19:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback