götlaborg

idag: blus från faith, gröna brallor från gina & johnny bulls -
12.10 tog vi bussen till götlaborg! regnet lyckades håll sig borta hela tiden vilket var väldigt skönt. fick med mig två saker hem vilket inte var menat men så blir det när man inte håller i pengarna... visar bilder senare! förövrigt så är nog denna vita blus min favvo just nu!

Postat av: kajsa :)

hej! Jag såg att du var med på en liten bild i FRIDA tidningen eftersom sts annonserade om språkresor i tidningen :) en bild när du håller i en videokamera ;)

2011-06-21 @ 01:08:26
URL: http://myinspirationblog.blogg.se/
Postat av: Linnea

var har du köpt dina johnny bulls? :)

2011-06-21 @ 12:40:20
Postat av: F I L I P P A

Linnea: i skene! :)

2011-06-21 @ 14:16:45
URL: http://filippall.blogg.se/
Postat av: anonym

Hej, jag tänkte bara fråga vilken storlek du har? Tänkte beställa en! Svårt med storlekarna :) Hur lång är du?

2012-02-06 @ 20:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback