filippa svarar

Hejsan jag har lite frågor till dig!
Har du hunter-stövlar? Vilken färg? Ja jag har två par Hunter, ett par silvriga och ett par gula! :)
Och du har ju jätte mycket märkes kläder, tycker du att det är bättre o snyggare med märke, eller tycker du det är viktigt att ha de? och hur har du råd att köpa så mycket dyra saker? Köper du de själv?

För mig är inte märket det viktigaste, det är klart att oftast är det så att de finaste kläderna har lite finare märke och är dyrare.. Jag har inte bara massa märkeskläder utan använder också kläder ifrån de vanliga kedjorna som h&m, gina, zara, jc osv. Oftast så brukar jag och min mamma kunna dela på våra kläder så vi betalar tillsammans, men sen betalar jag en del själv, min månadspeng på 400kr. Sen handlar jag väldigt mycket blusar från faith från deras egna märke eftersom att de har ett väldigt bra pris, oftast under 400kr för varje blus som kommer ifrån love by faith, tycker även att flera av dessa är lite "minikopior" ifrån jolinas blusar, så för er som är ute efter fina blusar! kika in där.
Tack om du vill svara på frågorna!

Postat av: Julia

Det märket, love by faith, finns det någon hemsida eller något på de märkena/blusarna som man kan checka in lite? Länka gärna i ett inlägg eller svara tillbaka i min blogg! Pössen :)

2011-03-28 @ 22:59:16
URL: http://juliaberndtssons.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback