färgklick

fick med mig denna färgklick i veckan! love it, orange, billigt och perfekt till en brun kropp nu i sommar. har alltid velat ha en snygg bikini som går ner i mitten av överdelen och nu har jag det! kunde ju inte bli bättre när man kollade på prislappen.. 49:50 kronor delen från H&M! vilket kap

Postat av: Lisa

kan du inte visa hur den sitter på? vill gärna veta hur det ser ut när det går ner så! skulle vara snällt:)

2011-05-15 @ 18:19:29
Postat av: Anonym

vart köpte du den?

2011-05-15 @ 20:06:09
Postat av: F I L I P P A

Lisa: jo jag kan försöka knäppa en bild i veckan när jag hinner! :D

Anonym: H&M i knalleland

2011-05-15 @ 20:30:31
URL: http://filippall.blogg.se/
Postat av: josefin hjelmäng

ååh, den är så fin!

funderade på att köpa en sån med här om dagen.

finns så många snygga nu tycker jag!

kram på dig!

2011-05-17 @ 21:01:40
URL: http://josefinhjelmang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback