statistik


statisk från de 30 senaste dagarna
Har fått meddelanden och kommentarer att ni vill se hur min statistik ser ut. Jag vet hur det är,vissa tror inte på det man själv säger som bloggare och behöver få det på bild för att förstå. Så här har ni, ni ser i högra hörnet att min bloggadress står där och att detta stämmer, tagen idag 15.24. Statistiken burkar stiga uppåt efter 18 tiden för mig.
Ni ser att det just nu är över 200 som besökt bloggen men det stiger mot kvällen till samma nivå som andra dagarna. I min meny kan ni även kolla hur många som är inne samtidigt, hur många jag har om dagen/veckan/månaden/totalt.
-översta linjen = antal gånger ni gått in på bloggen
-understa linjen = antal OLIKA personer som gått in på bloggen

Postat av: Josefine

Hejsan!! Jag har en liten frågestund på min blogg där du kan ställa lite frågor om du har lust:) Kram<3

2011-11-21 @ 10:29:18
URL: http://soljossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback