svaren #2

när fick du din iPhone? för två år sen nästan, jag var 13

har du någon annan Apple sak? min älskade iMac data, nästa år får jag ju även en macbook LYCKLIG!

kan du inte lägga ut lite bilder på hela din telefon? jag funderar på att sälja den om jag får en ny iår, då kommer det bilder!

favoritdjur? jag gillar egentligen inga djur även om vi haft en kanin och hund.. men små söta hundar är favoriten isåfall

favoritplagg- bild?

Bästa tröjan! Älskar den, så skön och varm och fin. Vilket kap säger jag bara, köpt den på vinter-rean förra året på ZARA, love it

favoritartist?
har ingen favoritartist, utan lyssnar på pop? eller vad säger man, haha toplistan på spotify - där har ni det!

favoritlåt? som förra frågan, lyssnar på min spotifylista, håller varken kolla på låtnamn eller artist

Haru ett förhållande på G? nej, singel!

Om du måste välja en av dom kompisar du tkr om mest, isf vilken? Går inte att välja EN, tycker om alla mina kompisar på olika sätt, alla betyder lika mycket för mig och är så glad för jag har så sjukt underbara vänner♥

Om du fick va någon för en dag. vem? Kenza eller Chloé, hehe. Vill inte va någon hollywood-kändis som får kameror upptryckta i ansiktet så fort de visar sig.

vart köpte du din nya rugbytröja/polo från ralph lauren? loveurblog! Min mamma köpte denna till mig.. tack vad söt du är!

kan du inte lägga upp bilder på dina bästa köp:)
och en sak, är din familj rik i med att du har så mycket märkeskläder? hehe kanske är en dum fråga men men. kram<3
Jo det ska jag ordna i veckan :) nej min familj är inte rik, sen är det ju ett + i kanten för mig att min mamma och jag har samma storlek och kan ha samma kläder, kram

vad kommer du önska dig i julklapp? Som sagt, pengar. Fast det jag vill ha mest av allt just nu är ett par svarta prime och en iphone4!

lägg gärna ut bilder på ditt rum :) Jag har gjort det tidigare men kan fixa detta igen, lite bättre bilder kanske.. :)

grymt bra blogg! tack, blir verkligen jätteglad av dessa ord!

vilka linjer funderar du över att gå på gymnasiet och vilken skola isåfall? Har varit säker i 1,5 år och är stensäker, ekonomi på sven eriksons / teknis

Hur går det för dig i cheerleadingen. det går väldigt bra just nu tycker jag, har utvecklats så mycket denna terminen! :)

hur länge har du gått? jag har gått i 5 år tror jag...

Vad kan du för gymnastik? gymnastik är det jag själv är sämst på och som jag ska utvecklas mer i, kan stilla flickis och rondat flickis. Sen tränar vi även på stilla skruv med pass för att sedan klara av detta i luften! :) och på marken såklart...

Vilka cheerlag/föreningar har du gått i ? jag gick i flugan först men har sedan bytt till Musketeers Funky Cheer!

UPDATE: måste ta med en till fråga som kom nu...
känns som att alla i Borås har likadan stil, tycker du det? kram:) Ja! detta är så sant, en typisk borås outfit: primeboots, sveajacka/barbour jacka, svarta jeans och en blus., många har även mössan med pälsboll nu under hösten/vintern. Men jag ska inte klaga på att alla ser ut såhär eftersom att jag själv går runt och ser ut som en typsik boråsare...? Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback