svaren #1

Till vilka ställen skulle du helst resa till? Min drömresa går till New York! Sen vill jag även till miami och dubai.

Vilka 5 bloggar läser du mest/tycker du är bäst? De bloggar jag ALLTID besöker när jag har tråkigt är Kenza, ChloéHannaMW, Ellen Claesson, Felica Linn(LÄS om ni aldrig gjort det innan!!!) och Saralinneea

Har du någon förebild? Vem i så fall? Hehe, mina vänner vet nog att jag är lite "in love" i Chloé Schuterman och Kenza. Nämner nog deras namn och utseende, hela köret varje dag...

Favorit affär i Borås? //gillar din blogg :) De flesta tycker nog samma om Borås, jolina & faith! Sen är ju gina och h&m alltid bra.

hej vart gör du dina ögonbryn och hur mycket kostar det?:) På ciluette city spa här i Borås, det kostar ca 150kr tror jag.. fett värt det!

Hur gör du för att hålla håret platt hela dagen? Jag gör inget speciellt mer än att använda mig av dessa droppar i håret innan jag plattar det. Sprayar inte eller något sådant...

hur lång är du ? Kort - 158cm

Hur mycket får du i månadspeng? tycker det är kul att folk frågar för det är väl väldigt ointressant att veta? :) 600/700:-

vart går din drömresa? Som jag skrev på första frågan, New York!

hur spenderar du en fredags kväll bäst? Med mina vänner, myskväll eller inte spelar ingen roll men med vännerna♥

kan inte du göra "fem favoriter" igen? Fem favoriter? antar att du menar fyra favorit outfits, visst kan jag det! :)

önskar du dig något speciellt i julklapp? Nope, pengar is da shit! Så kan man handla sina egna klappar, hehe...

favorit mat&film? Fisk är min favorit, sen gillar jag ju lite fettomat som de flesta. "Allt för min syster" och SATC1+2" är mina favoriter tror jag nog.

Vad vill du göra efter gymnasiet? Ingen aning, vet inte vad jag vill göra eller jobba med. Dock är en sak säker att jag ska till Ayia Napa med mina bästa tjejvänner!!

Om du fick välja en enda butik att shoppa i, vilken skulle det vara? Jolina, de har ju ändå alla fina märken, hihi. Dyrt men fint.

Vilket är det dyraste plagget du köpt? Min Rabens Saloner blus, antar att du då vill veta pris...? 1500:-. Sen köpte jag en Johnny Was blus på jolina rean men fullpris för den var till och med 1800:-

Vilka är dina favoritmärken? Rabens Saloner, finaste blusar och klänningarna. Hunkydory har fina koftor och annat.

Dricker/festar du?:) festar eller vad man vill kalla det gör väl de flesta med sina vänner? men dricker gör jag inte!

hej jag undrar vart bort du? och två frågor till. vart köper du mest dina kläder? vilket märke har din platt tång ?? :) älskar din blogg/ tess <33
Jag bor i Borås, vill inte gå in närmare på vart exakt. Jag har kläder från här och var. Faith, jolina, tessie, gina och h&m är nog de vanligaste. Min plattång är från märket gama, tack det värmer♥

Har du twitter och isåfall vad heter du? grym blogg, väldigt inspirerande Nej det har jag inte :/ tack, vad roligt att höra! :)

Vart har du köpt dina Johnny Bulls ? På visko i skene, men såg häromdan att de har kommit in på Scorett

Är dom små eller stora i strolekarna ? Kram Dem är lite lite större i storlekarna. Men prova! :)

Vilka affärer handlar du oftast i? h&m och faith oftast.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback