hårvård/makeupvårds tips på produkter

Börjar med världens bästa hårvårds produkt. Olje/silkesdroppar vad man nu vill kalla det från Argan Secret, finns att köpa på karma för 249:- dock har jag inga själv, hehe. Utan lånar alltid från min käraste Clara, fick en tom flaska för att kunna tipsa er! Dessa droppar gör att erat hår blir superlent och luktar übergott, håret ser vårdat och nyklippt ut på något sett, ta dessa innan du plattar håret, tror de skyddar lite..?
Har inga grymt bra makeupvårds tips på produkter, tycker det mesta funkar men just nu använder jag rengöring ifrån Mary Kay vilket är väldigt bra. Men om man är nöjd med något, varför inte fortsätta än att testa på massa annat!

Postat av: amanda

hur lockar du ditt hår?:) vad för locktång och hur du gör själva lockarna, för mina blir inte alls lika fina som dina!

2011-10-25 @ 21:25:01
URL: http://aramsmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback