mina syskon

Mina syskon, punkt 1 i min lista som jag ska fullfölja. Tänkte skriva lite kort om mina syskon, namn, ålder, hur dem är osv.
Så vi börjar med min bror min TVILLINGbror Alexander, har fått lite kommentarer de fåtal gånger hans syns här på bloggen och ja han är singel haha! Vi är väldigt nära fast ändå inte, vi umgås med samma vänner, bråkar, bråkar och bråkar, det är klart att vi är snälla och kan ha kul tillsammans också men mesta dels av vår tid så bråkar vi.
Våran lillasyster Lovisa fyller 3 år nästa vecka, leker och busar med henne varje dag. Hon försöker vara som oss, har lärt sig massa fula ord, vill platta håret och åka buss med oss.
Detta är mina två syskon, en tvillingbror och en liten lillasyster som ni ser en hel del på bilder här i bloggen.

Postat av: Anna W

Varför är du wb Sara Lund? Du kopierar ju hennes blogg rakt av typ. Är det inte roligare att komma på egna ideer....?

2011-10-17 @ 22:39:19
Postat av: Agnes

Åååh va jag älskar ditt hår!! Ge mig!

2011-10-18 @ 15:24:02
URL: http://agnespagnees.blogg.se/
Postat av: F I L I P P A

Anna W: tråkigt att höra att du tycker så, skulle vara intressant om du kunde beskriva just vad det är som jag kopierat rakt av..?

2011-10-18 @ 15:41:14
URL: http://filippall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback