2 vinnare

Vinnaren av ugglehalsbandet blev Clara
Vinnaren av den snygga ormringen blev Alva
dessa är slumpmässigt valda och har inte suttit och pekat ut vilka som ska vinna och inte jag vill att ni kollar eran mejl och vill ha svar inom 3 dagar annars väljs en ny vinnare! Kram
Tack till parlteamet.se som ställde upp, tycker dock det va tråkigt att ni bara var 9 deltagande... sista var ni över 60 stycken så om jag ska ha fler tävlingar behöver jag fler bidrag :)

Postat av: Matilda Hallberg

sv: okej, synd att inte jag kan ha det då, för jag är way to smal för det antagligen, haha :)



du säljer ju gula hunters, som jag är sjukt sugen på att köpa, är de smala upptill? för jag har smala ben ;)



kram

2011-09-26 @ 23:03:49
URL: http://lisamatildahallberg.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hej! Du har ju opererat dina öron, och jag har precis också gjort det. Och nu har jag fått av mig det stora bandaget. Jag är jättenöjd med mina öron! Men nu till själva frågan; Var dina öron ömma och tappade du lite känsel i dom? Kom känseln i öronen tillbaka? För mina är helt bortdomnade, känns jätteläskigt!



Tacksam för svar! Kram :)

2011-09-27 @ 15:58:17
Postat av: Anonym

men om du vill ha mer folk som är med så kanske du kan göra det lite lättare. :) för jag var inte med och tävla för det var komplecerat

2011-09-27 @ 17:33:54
Postat av: Smilla

Hellu Babes , Titta gärna in på min blogg !!

Kramisar Smilla ♥

2011-09-27 @ 17:47:48
URL: http://smiletoyou.blogg.se/
Postat av: anna

sv: asså filippa... hahahahhahaaa! va fan?

2011-09-27 @ 18:00:41
Postat av: Anonym

Nu fins det blogg.se app till iphone! ;)

2011-09-27 @ 18:58:28
Postat av: F I L I P P A

Linnea: jag tappade också känseln i och med att de sa att de har skärt bort "nerver" eller något sådant och man känner öronen normalt efter några månader, det känns som en evighet när man säger det men det går fort! jag går ju i cheerleading och fick 2 rejäla smällar vilket kändes, som att örat skulle förblöda eller gå av (tur nog gjorde det inte det) men var försiktigt, har ännu inte vågat böja öronen framåt så undvik att utsätta dina små öron för skada haha! hoppas du blev nöjd nu i slutet



kram

2011-09-27 @ 21:49:27
URL: http://filippall.blogg.se/
Postat av: LInnea

Okej, då vet jag att det inte bara är jag då! Men det är himla obehagligt, och att det kommer vara så i flera månader var ju inte så kul.. Men det är väl smällar man får ta!



kram :)

2011-09-28 @ 13:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback