gårdagens outfit

Igår såg jag ut såhär, invigde denna blusen som fått hänga i garderoben i en vecka. Den kommer från tessie och nya jeansen från gina. Färglatt armband från childhood. Kvällen spenderades hos min vän Alice, men då klädd i svart från topp till tå.

Postat av: Alexandra

Går du och Amanda Bergholm och Elin Jigbring på samma skola? Om inte vilken skola går de andra på? Hur gamla är ni tre?? Hahaha :)

2012-04-28 @ 22:15:55
URL: http://bymoaalexandra.blogg.se/
Postat av: Victoria

Hejhej!

Du är min förebild inom mode.

Jo, att vem är det som tar bilder på dig? Skulle inte du kunna ha en frågestund? Det skulle säkert många uppskatta.

Btw: fin outfit!

- Victoria



2012-04-30 @ 08:40:24
Postat av: elinkaburek<3

hej, jag älskar verkligen dina outfits! jag undrar hur mycket den blusen kostar på tessie?:)

Kram Elin!

2012-05-01 @ 11:11:26
URL: http://elinkarolinakaburek.blogg.se/
Postat av: whaAaaaaaT?

förlåt men alltså jag förstår verkligen inte.... HUR FASIKEN KAN DU VARA SINGEL? Du är den finaste personen jag sätt, så otroligt söt och superfina kläder, alltså ohaaaaaaaaaa

Svar: haha åh gud kan ju vara den sötaste kommentaren på länge! men singel och singel jag träffar/umgås väldigt mycket med en kille faktiskt! :)
Filippa Lindau

2012-11-29 @ 14:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback