militär

Imorgon är det aktivitetsdag aka nollning som gäller. Min klass vid namn EK12C har temat militärer som 1-2 till klasser har? lite fantasilöst menmen. Nästan alla tjejer i klassen införskaffade sig en militärmönstrad t-shirt från gina för 99:- och fina vattenpistoler från BR är också inköpta som ska matchas med boots och svarta brallor, återstår att se vad killarna klurat ut för outfit. Jag är iallafall taggad till tusen! 

Postat av: Anonym

Vad gör man för något på nollningen? :)

Svar: aktiviteter, leker, tävlingar med klasserna, alltså alla nya ettor på skolan ska "välkomnas" på skolan!
Filippa Lindau

2012-08-23 @ 19:30:38
Postat av: EdithiUSA

bra svar filippa!!! ;)

ha superkul och ta det lugnt, love!

2012-08-24 @ 17:18:27
Postat av: E L L E N

Vad har du för kopieringskydd? Har du list att skicka den koden till mig tror du? Skulle bli jätteglad isåna fall!:)

2012-08-24 @ 19:17:55
URL: http://elllenj.blogg.se
Postat av: Anna

Vart har du köpt sjalen?

Svar: det är en t-shirt från gina! :)
Filippa Lindau

2012-08-25 @ 14:57:11
Postat av: Anonym

Jag har en fråga , du praode ju på kicks , var det svårt att få praoplats där? Och vad fick du göra ? Skulle bli jätteglad om du svarade :)

Svar: jag går i samma lag som butikschefen hehe så fick det genom henne! jag fick ställa iordning varor och prismärka och ställa ut nya varor :)
Filippa Lindau

2012-08-25 @ 18:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback